banner
HomeDascaliIstoricPromotiaFotoAnunturiContact

 

 

DETALII PRIVIND REVEDEREA DIN 2017

Conform ultimei întâlniri a grupului de inițiativă;

documentul poate suferi îmbunătățiri prin propunerile participanților

 

 

  1. PERIOADA: 10-13 august 2017

 

  1. DURATA: 4 zile (3 nopți cazare)

 

  1. PARTICIPANTI:

-       Elevii promoției ’77 si familiile acestora;

-       Foștii profesori și comandanți ai promoției 1977;

-       Comanda actuală a colegiului, invitați de onoare.

 

  1. COLECTIVUL DE ORGANIZARE

Președinte

Ilie ȚEBREAN

doina_tze@yahoo.com

0725.948.466

Vicepreședinte

Mihai BRUMĂ

mihaibruma1@yahoo.com

0742.108.665

Coordonator general

Ion KANYA

naeky22@yahoo.com

0722.595.678

Trezorier

Dan GRECU

grecudf@yahoo.com

0730.233.555

Responsabili pe clase

A (Bz.)

Tudor P. Florian

gnz0631@yahoo.com

0723.310.820

B (Bz.)

Dan GRECU

grecudf@yahoo.com

0730.233.555

B (Rz)

Georgel RUSU

georgelrusu@yahoo.com

0744.532.510

C (Bz.)

Ion KANYA

naeky22@yahoo.com

0722.595.678

D (Bz.)

Ovidiu MĂCROIU

ovidiu.falcon900@yahoo.com

0744.680.636

E (Bz.)

Emil OLARU

olaruemil@yahoo.com

0745.060.226

F (Bz.)

Ilie ŢEBREAN

doina_tze@yahoo.com

0725.948.466

G (Bz.)

Mihai BRUMĂ

mihaibruma1@yahoo.com

0742.108.665

G (Rz.)

Vasile FILIMON

filimonvasile1958@yahoo.com

0726.695.708

H (Bz.)

Florinel DAMIAN

florinel_damian@yahoo.com

0745.050.463

H (Rz)

Corneliu ICHIM

cornelichim1@yahoo.com

0722.264.265

I (Rz.)

Zaharia NĂVĂDARU

navadaruzaharia@yahoo.com

0744.314.194

 

  1. PROGRAM:

Joi 10 aug. SOSIREA:

- până la ora 16.00 – sosire la locurile de cazare (cazarea se va organiza, pe cât posibil, pe clase, la pensiuni rezervate de organizatori);

- 16.00-18.00 – întâlnirea colegilor și familiilor, povești, poze și ce mai doriți;

- 18.00 cina, organizare ad-hoc, pe clase.

 

 

 

 

Vineri 11 aug. REGASIREA:

- 09.30 – mic dejun (organizatorii vor încerca să rezolve la pensiuni; dacă nu vor fi capabili rămâne varianta oraș sau propriul rucsac);

- 10.00 – sosire la liceu;

- 10.00 – 13.00, Întâlnirea oficială

-       La sala de festivități: luări de cuvânt: șeful promoției, comandant colegiu, profesori, reprezentant colectiv organizare (probabil trezorierul);

-       Pe clase: strigarea catalogului, prezentarea fiecărui elev (ce a mai făcut de la ultima întâlnire).

- 13.00-14.00 (+) Coctail – elevii cu familiile, foștii comandanți și profesori, comanda colegiului, invitați (bufet suedez, băuturi alcoolice "ușoare");

- 14.00-18.00 – timp la dispoziție, eventual continuarea activității anterioare în alte locații;

- 18.00-19.00 - pregătire pentru focul de tabără;

- 19.00-24.00 – CINĂ CÂMPENEASCĂ (foc de tabără, bufet rece și cald, băuturi diverse, muzică, dans) – Hotel Șandru.

- 24.00 odihnă ??!!?? Profesioniștii pot continua ce-au început ...


Sâmbătă 12 aug. POVESTEA:

- 09.30 – mic dejun;

- 10.00-15.00 –

VARIANTA 1 – activități în liceu (sport, vizite, etc).

VARIANTA 2 – excursii în zonă (există variante multiple, la opțiunea claselor; în situația că sunt solicitări numeroase putem organiza excursii cu transport și ghid, dar aceasta va crește costul pentru cei în cauză).

- 15.00-18.00 - timp la dispoziție și odihnă (recomandat);

- 18.30-24.00 – CINA FESTIVĂ – Hotel Eden (meniu excelent, muzică, spectacol folcloric, foc de artificii etc).

 

Duminica 13 aug. PLECAREA:

- 09.30 – mic dejun;

- 09.30 - 12.00, cafeaua de rămas bun la liceu (foștii profesori vor fi invitați);

-12.00-13.00 - plecarea.

 

Cei care nu pot sosi joi sau nu pot sta până duminică trebuie să informeze organizatorii, dacă se poate la înscriere, dar nu mai târziu de 10 iulie 2017.

 

  1. CAZAREA: In liceu nu mai există posibilitatea de cazare.

-       Hotelurile și pensiunile din zonă aplică un preț cuprins între 100 și 200 lei/zi/cameră dublă (bază: oferta august 2016 – urmează să revenim cu detalii prin responsabilii pe clase);

-       Organizatorii vor face rezervarea și vor plăti un avans (vezi punctele nr.7 și 9), diferența urmând a se achita la sosire;

-       Cei care optează pentru cazare în regim propriu, sunt rugați, de asemenea să anunțe organizatorii nu mai târziu de 10 iulie 2017.

 

  1. COST:

La acest moment apreciem că suma de 400 lei/pers acoperă cheltuielile necesare, inclusiv "pachetul de amintiri" (filmare prelucrată, fotografia promoției, DVD-ul întâlnirii, transport de la locul de cazare la restaurante etc,).

Cu cel puțin o lună înainte de termenul limită pentru tranșa a II-a vom transmite suma exactă, care poate fi mai mică (dacă suntem mai mulți) sau mai mare (dacă suntem mai puțini).

-       Atenție ! ! ! Cazarea este separat!

 

  1. PROCEDURA DE INSCRIERE:

 

7.1. Se depun banii în cont în una sau două tranșe (vezi nr. crt.9 și 10).

7.2. Se informează reprezentantul clasei din Grupul de organizare despre depunerea banilor, numărul de persoane, opțiunea privind cazarea și data sosirii dacă diferă de joi, 10 august 2017.

7.3. Ideal ar fi să comunicați și la finanțe: grecudf@yahoo.com.

 

  1. CONT PROMOȚIE: Cod IBAN RO 97 CECEB 31608 RON 4346540, deschis la Agenția SUCURSALA TIMPURI NOI București, pe numele GRECU DAN-FLORIN.

 

  1. TERMEN PENTRU DEPUNEREA SUMEI IN CONT:

!!! De avut în vedere:

-       nu avem sponsorizări, ceea ce ne obligă ca toate pentru toate rezervările care le facem să plătim un anumit acont (e vorba de cazare, cele trei mese comune, sala de evenimente, muzică, dvd, etc);

-       având în vedere cele de mai sus, încadrarea în termen pentru prima tranșă este esențială!!!

TRANȘA I – NU MAI TÂRZIU DE 20.02.2017 – minimum 200 LEI/pers.

-       din acești 200 lei/pers vom utiliza câte 100 lei pentru rezervarea cazării și câte 100 de lei pentru celelalte rezervări/avansuri (sală, mese, muzică, dvd etc.);

-       dacă virați toată suma în prima tranșă și aveți nevoie de cazare, rog adăugați 100 lei.

TRANȘA II – NU MAI TÂRZIU DE 30.06.2017 – diferența.

-       Diferența în cazul în care ați depus 400 lei în prima tranșă se calculează astfel: Δ = Nr. pers. X suma/pers – 100 lei, ceea ce înseamnă că din suma totală am scăzut 100 (dată în tranșa I), iar la cazare veți plăti cu 100 mai puțin.

 

!!! Vă rugăm pe documentul de plata să consemnați: numele si prenumele depunătorului, clasa și numărul de participanți. Exemplu: Dan F. Grecu, XII B, 2 pers.

!!! Vă rugăm ca această consemnare să fie făcută inclusiv dacă virați banii din cont de firmă sau dacă o altă persoană depune banii pentru dumneavoastră.

Confirmarea de participare va fi validată după depunerea banilor in cont.

 

  1. ALTE DETALII:

-       Toți colegii din grupul de organizare fac munca voluntar, din dragoste și respect pentru Promoție, liceu, profesori și comandanți.

-       Pentru ca ei să poată face o treabă bună și noi să ne simțim perfect, este necesară cooperarea dumneavoastră care, cu un efort minim, puteți contribui enorm la succesul acțiunii noastre.

Pentru aceasta, guvernul întâlnirii vă roagă:

-  Anunțați-vă colegii de clasă/promoție despre întâlnire și detaliile organizatorice. Chiar dacă responsabilii de clasă vor face aceasta, mai bine de două ori decât niciodată, mai ales că așa mai luați legătura între voi;

-  Anunțați cât mai repede posibil despre intenția de participare și nevoia de cazare:

-        E DE PREFERAT UN NU ONEST, DECÂT UN POATE NEMATERIALIZAT !!!

-        ne va fi mult mai ușor să rezervăm din timp spațiile de cazare și să ne orientăm spre o sală potrivită pentru cina festivă;

-        putem face o evaluare mult mai exactă a costurilor de organizare.

-  Virați la termen prima tranșă – ne oferiți oarece marjă de negociere.

-  Consultați periodic site-ul promoției www.promotia77.ro.